100mb

Wieści motoryzacyjne, poradniki, bezpieczeństwo na drodze

Informacje Motoryzacja Samochody

Jak zorganizować lokalny pokaz samochodowy

Korzyści z lokalnego pokazu samochodów

Lokalne pokazy samochodowe to świetny sposób na zgromadzenie ludzi, którzy mają wspólne uznanie dla pojazdów. Targi samochodowe są również dobre dla biznesu i mogą pomóc zebrać pieniądze na cele charytatywne. Jeśli prowadzisz firmę lub chcesz zebrać pieniądze dla dobra sprawy, oto kilka wskazówek, które pomogą Ci zorganizować lokalny pokaz samochodowy.

Wskazówki dotyczące organizacji lokalnego pokazu samochodów

• Zdecyduj na temat. Czy chcesz klasyczny show samochodowy? Czy chcesz zamiast tego pokaz motocyklowy? Czy chcesz antycznego pokazu samochodów? A może po prostu ogólny pokaz samochodowy, w którym mogą uczestniczyć miłośnicy samochodów dowolnego typu?

• Miernik zainteresowania. Porozmawiaj z potencjalnymi uczestnikami, aby sprawdzić, czy są zainteresowani udziałem. Sprawdź kalendarz wydarzeń lokalnych, aby upewnić się, że nie ma innych pokazów samochodowych w tym samym czasie.

• Wybierz organizację charytatywną lub lokalną, aby zebrać pieniądze. Musisz także zdecydować, jak podnieść poziom wsparcia – czy pobierzesz opłatę za wstęp? Czy odbędziesz loterię? Czy weźmiesz datki? Pamiętaj, że nie musi to być wsparcie finansowe; twój lokalny bank żywności prawdopodobnie przyjmie darowizny z konserw.

• Znajdź dobrą lokalizację. Twoja lokalizacja powinna być centralna dla obszaru, z którego masz nadzieję wyciągnąć tłum. Porozmawiaj z właścicielem restauracji, lodziarni lub kawiarni; mogą powitać pokaz samochodowy na swoim parkingu, jeśli przyciągnie tłumy do ich domu.

• Rozpocznij reklamę! Będziesz musiał zareklamować się w dwóch grupach osób – właścicielach samochodów i gościach pokazów samochodów. Poproś właścicieli samochodów, aby zarejestrowali się z wyprzedzeniem, abyś mógł zarządzać liczbą osób, które się pojawią. Zachęć odwiedzających targi do wyświetlania swoich kalendarzy. Porozmawiaj z lokalnymi osobowościami radiowymi i telewizyjnymi, aby „porozmawiać” o swoim samochodzie na antenie. Znajdź lokalne kalendarze wydarzeń, w których wyświetla się Twój samochód. Rozdawaj ulotki. Utwórz wydarzenie na stronach takich jak Facebook, http://tweetvite.com/ i http://eventful.com. Zachęcaj użytkowników mediów społecznościowych do publikowania na Twitterze i Facebooku. Ten krok powinien być tym, któremu poświęcasz najwięcej czasu i wysiłku!

• Uzupełnij program z innymi uczestnikami. Nie zapominaj, że inni uczestnicy mogą chcieć wziąć udział w konkursie: Zaproś sprzedawców hot doga, aby sprzedawali jedzenie, poproś wynajmującego o dmuchane pontony, aby przygotował dla nich „skoczny dom”, zapytaj sprzedawców związanych z automatami, czy chcieliby skonfigurować stoisko lub wręczenie nagród.

Jedna ostatnia wskazówka – ta jest krytyczna! Zawsze rozmawiaj z lokalnymi władzami, aby mieć pewność, że posiadasz odpowiednie licencje i pozwolenia na organizację wydarzenia. Możesz potrzebować zezwolenia na zorganizowanie imprezy i może wymagać innego pozwolenia na serwowanie jedzenia lub napojów alkoholowych.

Wystawa samochodowa może przyciągnąć tłum ludzi, ponieważ daje dużo zabawy. Może również pomóc zebrać pieniądze i świadomość dla dobrej sprawy. Organizowanie pokazu samochodowego to dużo pracy, ale przy odpowiednim planowaniu i pewnej organizacji może być tego warte.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *